Зворотний зв’язок із замовником - 2010 р.

Для визначення потреб та рівня задоволеності замовників БТІ здійснює  їх анкетування та  телефонне опитування.
Так за 2010 р. було опитано 424 замовника,  з них: 79 – юридичні особи, 345 – фізичні особи.

Загальна оцінка по 5-бальній шкалі склала 4,7 бали.

Якість виконання замовлення влаштувала 94,9%  опитаних, культура обслуговування – 95,7%.
Час очікування замовниками на прийомі в середньому  склав  11  хвилин; на видачі – 6 хвилин.

Час очікування інженера для обстеження влаштував 99,7% опитуваних.

 
Звітні збори трудового колективу

18 березня 2011 року відбулися звітні збори трудового колективу КП "Сумське міське БТІ", на яких були підведені підсумки роботи адміністрації та профспілкового комітету по виконанню умов колективного договору. Роботі адміністрації та профкому дана задовільна оцінка.

 
Сертифікат ISO 9001:2008

25 лютого 2011 р. КП "Сумське міське БТІ" отримало сертифікат відповідності системи управління якістю, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно надання послуг з технічної інвентаризації та оцінки об'єктів нерухомого майна незалежно від форм власності відповідає міжнародному стандарту ISO 9001:2008 "Системи управління якістю. Вимоги"

 
Грамота міського голови

У лютому  2011 року колектив КП “Сумське міське БТІ”  нагороджено грамотою міського голови за перемогу в конкурсі  “Краще підприємство по підготовці до Новорічних і Різдвяних свят”.

 
Сертифікаційний аудит

В кінці лютого 2011 року в  КП “Сумське міське БТІ” вдруге   було проведено сертифікаційний аудит системи управління якістю на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2008. Сертифікаційний аудит  проведено  Міжгалузевим центром якості  “ПРИРОСТ” під акредитацією Національного агентства з акредитації України.

Система управління якістю  направлена на: якісне обслуговування замовників з дотриманням термінів виконання; максимальне задоволення вимог замовників.

В БТІ відсутні черги при оформленні та видачі замовлень (очікування не більше 20 хв.). Вся необхідна інформація для замовників розміщена на інформаторах, які встановлені в холі підприємства. Створені зручні умови для очікування, оплати в Приватбанку за виконання замовлень. На прохання   замовників підприємство може скоротити  термін виконання замовлень.

 
<< Початок < Попередня 11 12 Наступна > Кінець >>

Сторінка 11 з 12

Оголошення

Шановні замовники!

Якщо у Вас виникли скарги по неякісному і несвоєчасному виконанню замовлень або недобросовісному виконанню роботи зі сторони співробітників КП “Сумське міське БТІ”, прохання звертатись по телефону 78-14-50 , контактний електронний поштовий ящик bti@vcity.sumy.ua.

З повагою,
адміністрація КП “Сумське міське БТІ”